I'm not you, now that would be disastrous

idag bestämde sig vädergudarna här i england för att regn suger och att sol äger, och hipsvips så var solen framme igen! Helt klart nöjd Madde som insåg det där vid tolv, hehe.
Vaknade tidigt idag, kvart över sju typ, av att Scarlet och Daisy kom upp och väckte mig och sa att det var dags för frukost och att jag skulle ta med dem till skolan - tydligen hade Katie fått ett jobb som börjat tidigt och då ringt hem och sagt det. Klev upp och tog med dem till skolan, åkte hem och städade + strök innan jag gick och mötte Julia för en fika här i North Finchley. Länge sen jag träffade henne så det var roligt! Har även suttit ute i solen och läst lite men gick in för att kolla upp hur jag ska ta mig till min kurs imorgon .... Behöver bara byta buss två gånger. YIPPIE. Måste däremot gå vid sju/halvåtta från huset för att ta mig in till busstationen och så, så har tackat nej till att gå på pub med Veronica och ska nog bara vara tråkig och stanna hemma framför säsong tre av Downtown Abbey, hehehe. Ja, jag är beroende, jag erkänner.....
 
 
favvooooserien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide