mellan besök och sådär

Sedan jag skrev sist har jag mest bara hängt med Felicia och Evelina större delen av tiden. Idag, typ nu, åker de dock hem, vilket suger. Tröstar mig med att jag hade jättekul och att Kajsa och Otilia kommer om bara några dagar OCH att jag ser You Me At Six live på lördag!! Äger.
Nu idag har jag just ätit frukost (gröt, om någon ville veta) och ska gå upp och stryka lite innan jag drar till Sofia för en pw i Muswell Hill och sådär. Sen när jag kommer hem ska jag stryka mer igen. Har så himla mycket att göra då jag inte gjorde nästan något i måndags utan åkte in till stan istället, haha.... Jaja, tur att jag har imorgon och fredag på mig innan familjen verkligen behöver alla kläder till de ska utomlands. Nej nu ska jag skynda mig så jag faktiskt hinner stryka nått innan jag ska iväg, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide