we live on the cusp of death thinking that it won't be us

Helt ärligt nu alltså.. Ca 90% av gångerna jag skriver ett inlägg råkar jag trycka på något så det försvinner, och då orkar jag inte skriva igen. Förlåt för det men det är faktiskt för jobbigt....

Anyway. Igår hade jag en bra dag. Träffade först Veronica och vi åkte in till Notting Hill bara för att gå omkring och prata och ta det lite lugnt. Väldigt trevligt, särskilt som jag inte träffat henne på länge! Åkte hem och käkade middag, hjälpte till med lite läxor och sen så åkte mötte jag upp Sofia och Alva för en promenad. Vi gick i en skog vid Muswell Hill där de bor, vilket var rätt asnice. Sen efter det gick vi på Tescos och köpte lite frukt innan vi alla drog hem till oss.
Idag har jag bara varit ute och sprungit och sen städat lite. Daisy har playdate senare så då kommer förhoppningsvis Julie hit så jag har någon rolig att prata med. Utöver det så har jag inget planerat för ikväll och imorgon ska jag vara barnvakt igen.. Men det blir nog bra ändå!


det var så grönt och fint igår i skogen så var tvungen att ta lite kort, hahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide