cold as ice

Jag längtar till april så jäkla mycket alltså. Först och främst ska jag se mitt favoritband igen och sen dagen efter det kommer Otilia och Kajsa hit och stannar hela veckan som jag är ledig och ensam här i London. Min värdfamilj ska ju till Frankrike då och då passade Ottis och Kajsi på att boka en resa hit. Åååh det äger!!! Taggar asmycket tills de kommer, ska bli så himla kul!! Då kommer ju min nyttigmånad vara över också så då får jag ju leva som tjockisen jag faktiskt är med allt mitt godis! Heheh. Tack mormor och morfar för paketet förresten!!!
 
Idag har jag jobbat lite på morgonen och är egentligen ledig nu men hänger ändå med Daisy. Ska iväg till svenska kyrkan sen med Sofia och Linnea senare också, så det blir ju jättekul att vara med dem! Men nu ska jag spela Wii med Dais, sååå, laterr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide