outnumbered

Okej, lite om helgen kanske? I fredags var jag barnvakt så absolut inget intressant hände där. I lördags vaknade jag stört tidigt och åkte in till Trafalgar Square typ för att köa för att få daytickets till en musikal, The Bodyguard. Efter vi fått våra biljetter gick jag, Anna och Emilia till ScandiKitchen och käkade frukost och sen när Emilia drog hem en stund satt jag och Anna kvar och åt semlor innan vi gick för att möta upp Emilia och se musikalen. Den var huuur bra som helst verkligen!! Efter den åkte jag hem, kastade i mig middagen, hämtade kläder och drog till Sofia för att fixa mig innan vi skulle ut i Camden. Efter försening av mig och bussproblem så mötte jag, Sofia och Ellen upp Louise och gick på någon klubb/bar där i Camden. Hade askul iallafall!
På söndag så låg jag i sängen och såg Grey's Anatomy fram till typ sex då Anniek smsade och frågade om vi kunde träffas ett tag innan vi skulle ned tjejerna och äta middag. Klädde därför på mig och sminkade mig och gick för att möta Anniek. Vid tjugo i åtta gick vi, Cathy, Chiara och Sarah och åt på en restaurant som heter El Vaquero. Det var en all-you-can-eat med kött och var hur gott som helst. Lätt värt pengarna.
I går så såg jag mer Grey's, typ alla utom två avsnitt som jag sett idag, sååå har sett klart första säsongen. Tyvärr finns inte de andra på netflix... Gråter! Var barnvakt Igårkväll och är barnvakt ikväll. Aja, är rätt skönt för då har jag en orsak till att inte spendera pengar hahah. Nu ska jag se Outnumbered, sååå herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide