regnigt och sånt



Sitter nere i (det väldigt stökiga) lekrummet med Daisy som dansar till nån grej på deras Wii. Skitsöt är hon.
Idag var jag på skolan och när vi kom ut så spöregnade det men vi gick ändå och åt på subway. Regnade om möjligt ännu mer när vi gick till bussen så jag och Cathy var lagomt blöta innan vi satt på den. Kuuul. Behöver typ inte jobba idag men har lekt med tjejerna ändå, och nu skrek Scarlet på mig för att jag inte kommit upp då hon ropat även fast jag inte hört det, haha. Om typ en timma ska jag till skolan igen på social evening sååå det blir väl roligt. Imorgon ska jag inte göra någonting alls annat än vara barnvakt på kvällen, så ser fram emot en lugn dag då. Okej nu ska jag kolla lite mer på söt-Dais innan jag drar. Herråååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide