sleepover

Igår efter att jag hade jobbat så pratade jag på skype med mormor och morfar en liten stund och sen med Felicia och Evelina, vilket var supertrevligt! Vid sex åkte jag till Chiara för sleepover så kom väl fram vid sju, smsade Sarah lite i panik då jag inte hade någon som helst aning om var Chiara bodde, hon inte svarade på facebook och jag inte hade hennes nummer ahah. Sarah hämtade mig i alla fall på Finsbury Park Station och sen gick vi till Chiara. Kom dit, pratade med tjejerna och sen började Chiara göra middagen (pasta italian style!!) och Anniek gjorde en holländsk efterrätt som vi skulle äta senare. Vi åt en massa och sen såg vi film. En himla massa film. Såg först The Secret Life of Walter Mitty, sedan Her, och efter det - när Cathy äntligen kommit - såg vi Frozen. Jag älskade den första och sista, var inte så himla keen on den andra. Den var bara så.... Konstig.
Strax efter tre gick vi upp till våra sängar eftersom vi var skittrötta då typ alla hade vaknat åtta. Jag, Cathy och Anniek sov i ena sängen vilket var mysigt om än supertrångt och superkallt för mig, då jag bara hade en filt. Vi pratade någon timma innan vi sov (väldigt dåligt, may I add), och sen väcktes vi vid 11 för frukost. Jag och Cathy var väl inte sååå taggade på att kliva upp utan alla fick komma in typ hundra gånger för att hämta ner oss hehe. Åt frukost/brunch innan vi såg en till film, Bridesmaids, då typ ingen sett den. Efter vi sett klart den var det dags för oss att dra - speciellt för mig, Cathy och Anniek då vi skulle på bio.
När vi kom fram till Wood Green och bion vid fyra så var det bara att gå in då reklamen börjat. Vi såg The Awkward Moment och den var aaaskul haha. Riktigt bra film att se verkligen! Skrattade massor och vid ett tillfälle verkligen DOG alla i biosalongen för att det var så pinsamt/roligt. Haha! 
 
Nu ska jag avrunda en bra helg (som egentligen inte slutar nu med tanke på att jag är ledig imorgon) med att se lite Pretty Little Liars. Herrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide