Sunny day

Idag är det torsdag och idag har det varit rätt soligt. Efter skolan gick jag och Jessica en kort promenad runt i Golders Green fast självklart blev det blåsigt och molnigt när vi gick haha. 
Såg halva avsnittet av det nya pll innan jag hämtade tjejerna på skolan efter att de haft sin after-school activity. Sitter just nu i vardagsrummet med Scarlet fastän jag nog egentligen slutat jobba redan och hon hade just "the Scarlet show" fast hon dansade mer än hon pratade. Plus att hon gjorde exakt samma saker som igår när jag var tvungen att filma henne, hehe. Aja men det är roligt iallafall, hon är himla söt då hon gör det!

Förresten så går min nyttigmånad asdåligt. Har redan (detta är fjärde dagen) insett hur mycket jag hatar att vara nyttig, och att jag verkligen är en tjockis by heart. Älskar mina onyttiga saker. Är sååå svårt att inte äta lite choklad, chips eller kakor när jag är uttråkad hahah... Okej är väl därför denna månaden är himla bra så jag vänjer av mig det, men ändååå. 
Okej nu är det tydligen mat sa Fritzy så ska väl gå och äta. Beef Casserole. YAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide