Carpe Diem till the very end, I have no regrets

Torsdag idag vilket är likamed skola. Var väl helt okej, hade gjort all min läxa, till och med den frivilliga läsuppgiften (och tro mig, läsuppgifterna är det alla, inklusive mig, avskyr mest). Funderar på om jag fått hjärnskakning eller nånting med tanke på hur "duktig" jag är i skolan nu. 
Efter skolan träffade jag Jessica och gick till ett café i Temple Fortune för att äta lunch/fika. Han som typ ägde caféet var hur söt som helst och Jessica fick en gratis smoothie och vi fick en chokladkaka att dela på i slutet. Hahah, var supergott verkligen! Lyckades ta samma buss hem som Cathy vilket var asbra då jag hade någon att prata med halva vägen, precis som vanligt. 
Idag har Katie tagit ledigt vilket innebär att jag också är ledig. Superskönt. Sofia smsade också för ett tag sedan och frågade om jag kände för att se American Hustle med henne på bio då hon hade två biljetter, och man tackar väl aldrig nej till bio med trevligt sällskap? haha! Så vi ska träffas vid halv nio i Angel, så det blir nog en jättebra kväll också. Okej, nu ska jag njuta av mitt nystädade rum och sådär hehe, laterrrr
 
saknar att åka båt i ett soligt Camden faktiskt. Det var så myyysigtll 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide