You see change and I see cavalier youth

Fredag igen! Såå himla skönt. Okej, inte för att jag jobbat särskilt mycket i veckan, men fredag innebär närmare till söndag då jag och Sarah ska åka till Kingston och se på You Me At Six. De har skivsläpp (för skivan som släpps på måndag) och signering och en akustisk konsert med låtarna på skivan. Och vi ska se dem!!!! Yay



Men, idag då? Jag ska åka in till Camden vid halv tolv och så ska jag och Leonie gå och käka på en vietnamesisk reastaurang tror jag det var. Blir kul med tanke på att vi inte träffas allt för ofta. Sen ikväll vet jag inte om jag ska vara med Louise eller om det blir imorgon istället. Ska ta och städa/stryka/se serier lite nu innan jag måste dra, herrå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide