2 juli

Händer inte så mycket i mitt liv just nu. Var hos Sofia i måndags med hon och Alva och åt lunch. Igår var jag barnvakt då Katie och Fritzy var ute. Idag har jag gjort absolut ingenting typ. Sett serier haha. Och tvättat kläder.
Imorn ska jag nog till Sofia på kvällen och äta tacos. Sen resten av helgen när alla andra är lediga och sådär ska jag vara barnvakt två gånger. Och inte på kvällarna heller, utan bara på jäkla dagen, så kan ändå knappt göra något eller gå ut eller så. Vilket egentligen inte gör någonting men är surt eftersom det är min sista helg i London. Nästa helg åker ju jag och Sofia på festival och helgen efter det åker jag ju hem tidigt på lördagsmorgonen.. Så sjukt! 
Okej har inget intressant att skriva om så skriver någon annan dag när jag har mer att lägga upp. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide