snabb update

Hej där! Är lite dålig på att blogga igen, men nu åker jag ju strax hem så då ska jag ändå inte blogga mer. 
Har varit rätt mycket som hänt sedan jag sist skrev faktiskt. I torsdag hade vi tacoskväll hemma hos Sofia vilket var hur trevligt som helst. Sedan på fredagskvällen åkte jag också till henne och vi sjöng och drack och gick sedan ut tillsammans med Alva, Ylva och hennes brorsa. Sov sedan hos Sofia den natten. Dagen efter låg vi mest i soffan och såg Harry Potter och sen så åt vi middag och sådär på kvällen innan jag var tvungen åka hem. I söndags var jag barnvakt och tog med mig barnen till kyrkan och deras skolas sommarmarknad vilket ändå var rätt trevligt. Igår var jag och Sofia och shoppade lite och idag var jag med Alva och vi färgade mitt hår och åt godlunch. 
Nu är jag barnvakt och imorgon ska jag förhoppningsvis träffa Linnea och Lisa, och sen på kvällen ska jag nog träffa Cathy och några till på puben! Blir trevligt. På torsdag åker ju jag och Sofia till Skottland för att gå på festival och ha livets bästa helg!!!! Nu ska jag duscha Daisy, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide