en vecka senare

har faktiskt skrivit ett inlägg typ tre gånger men varje gång så har det försvunnit innan jag hunnit publicera det. Väldigt jobbigt, och har inte orkat skriva om dem då hehe. 
Men, iallafall. Har hunnit ha en riktigt bra utekväll förra lördagen, umgås med mamma och Fia i flera dagar när de var här i London, varit lite barnvakt, hänga på Ikea med Sofia och sen igår så firade vi midsommar. Började dagen med brunch hos Ellen innan vi åkte in till Hyde Park och var där halva dagen/kvällen innan jag, Sofia och Felicia gick ut på the Roxy. Sjukt kul! Idag har jag stora skavsår men utöver det så mår jag faktiskt toppen. Nu: lite bilder från senaste veckan då jag inte orkar skriva mer!










okej. hoppas detta dög som inlägg nu haha. Nu ska jag gå upp och lägga mig och se färdigt säsong fem av castle höhöh. herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide