hästar överallt

Idag är det onsdag. Ifall ni undrade. Och eftersom det var onsdag så red Sofia på ett stall en bit från oss och eftersom jag ändå inte hade något vettigt för mig så hängde jag med för att titta på och klappa hästar. Det var ASkul. Älskar hästar. Att klappa på dem, iallafall. Rida har jag inte testat sen jag var mini men tror jag är för höjdrädd hahah. Iallafall. Bra utflykt på en onsdag alltså.
Hämtade barnen efter skolan och eftersom vädret var rätt hyfsat så drog vi till parken och åt glass och lekte. Eller de åt glass och lekte, jag åt bara glass. Hahah. Kom hem, fick sluta jobba, har sett nyaste avsnittet av pll plus spelat Wii med Daisy för att hon bad mig så snällt. Nu sitter jag mest och väntar på att de ska natta barnen så jag kan få mat nån jäkla gång.... Började liksom bli hungrig nu och vi ska ju alla äta tillsammans så ja, bara och vänta ett tag till. ..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide