lördagstrevligheter

Hade en väldigt lång, men också väldigt trevlig och rolig, lördag igår.
Började dagen med att åka in till London för att möta upp Anna och Emilia som jag inte sett på flera månader. Vi gick till the breakfast club för att äta brunch. När vi äntligen kom in, efter att köat i typ en timma, så beställde vi supergod mat. Jag åt amerikanska pannkakor med grädde och bär och sirap, vilka var gudomliga! Hade också en smoothie och en apelsinjuice för att jag var så jäkla hungrig när jag beställde. Och gott var det alltså!!


Efter vi ätit så började vi dra oss mot Leicester Square för att se bio. Det slutade med att vi såg The Amazing Spider-Man 2, som jag tyckte var grymt bra. Var dock väldigt besviken på en sak som hände i slutet, men ah, man kan väl inte vara nöjd med allt? Haha.
Efter att bion slutat så skiljdes vi åt och när de for hem så gick jag och mötte upp Sofia, Alva samt Alvas mamma. Vi gick och åt middag på nått nudelställe. Var lite skeptisk först men maten var trots allt supergod. Så vi satt där på uteserveringen ett bra tag och avnjöt vår mat och våra drinkar innan klockan närmade sig halv nio-nio och vi började dra oss hemåt.


Jag och Sofia åkte till henne lite snabbt och fixade till oss lite samt laddade telefonerna innan vi åkte in till Kentish Town och gick på puben där Ellen jobbar. Hängde där till stängning innan vi åkte hem, så kom väl inte i säng förrän halv tre. Idag har jag en lazyday eftersom jag ändå inte har någon att umgås med haha. Har just ätit middag och nu ligger jag och dricker te och ser på castle, min favoritsysselsättning! Är även hönsvakt (standard) då värdfamiljen har åkt någonstans. Som tur är så är det inte särskilt jobbigt för jag kan ändå ligga inne på mitt rum och njuta, haha. Nej nu ska jag återgå till min kära serie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide