onsdagsmys

Till skillnad från igår då jag städade och jobbade hela dagen så har jag inte gjort mycket idag. Eller, jag har åtminstone inte städat något.
Såg ett avsnitt Castle efter att jag ätit frukost (säsong fyra nu, woho!!) och sen vid 11 började jag dra mig mot bussen för att ta mig till Wood Green. Väl där mötte jag upp Cathy och Chiara, vilka jag för övrigt inte sett på år och dar, för att se den nya filmen Maleficent på bio. Och alltså, FAN vad bra den var! Right up my alley om man säger som så. Sjukt glad att jag bestämde mig för att hänga med dem på den!
Efter filmen var jag tvungen att dra mig hemåt eftersom jag skulle hämta tjejerna från skolan, och har nu varit med dem hela eftermiddagen. De har just ätit middag så nu sitter de och spelar på deras ipads precis som vanligt. Sociala ungar alltså... Igår såg vi dock film och åt popcorn efter middagen, lyxade till det för att de varit duktiga och så innan middagen haha. Men ja, det var ju igår som sagt, hahaha. Vet inte hur länge jag jobbar idag men jag tror att fritzy är påväg hem så då kanske jag slipper duscha tjejerna och sådär... Heh

Imorgon ska jag förresten hänga lite med Felicia! Hon har flyttat till London nu så då måste vi ju passa på att umgås när vi väl bor i samma stad för första gången i våra liv hahah. Så det blir väldigt trevligt! Och sen på fredag kommer ju Evve hit också, så blir en fullproppad helg. Ser verkligen fram emot den alltså!!

Saknaaar Brighton alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide