27/3

Har inte gjort så mycket senaste dagarna. Knappt jobbat alls men ändå bara varit hemma då i princip alla andra jag känner faktiskt jobbar. Ska snart sätta mig och se Sherlock också, blir nog skönt.
I helgen händer det nog desto mer. Imorgon kommer Felicia och Evelina till London så kommer antagligen umgås väldigt mycket med dem, vi ska ut på lördag och sen på söndag har Scarlet sitt födelsedagskalas som jag ska va hemma på. Måste dock köpa henne en present då jag ännu inte gjort det haha. Men ja, det blir nog en riktigt bra helg! Lägger antagligen ut lite bilder senare någon dag!

Bild från tidigare idag när Scarlet hade dansshow för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide