But all I need is somewhere to lay, somewhere to lay my head on

Och typ ännu en vecka har gått sedan jag uppdaterade den här lilla bloggen. Har inte gjort så mycket. Åt tacos på lördag innan vi gick ut. Har inga bilder sedan dess haha. På söndag var jag i Greenwich och hängde i solen och sånt. Vill ni se bilder? Bra, för här kommer två:



Igår hängde jag hos Sofia rätt många timmar innan vi mötte upp Linnea på kvällen. Vi typ, bakade och lagade mat och såna standard saker. Vi hittade liksom på ett eget recept när vi bakade, som skulle vara nyttigt. Det var det väl också, och det smakade till och med väldigt nyttigt. Men den var god ändå!


Idag ska jag på Afternoon Tea med Cathy innan jag ska hämta barnen. Kuuuul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide