en sån där bra fredag

Vaknade skittidigt imorse (okej, kl 8, men ändå) av att jag drömde att jag och Sofia blev jagade genom ett jättestort hotell/lagerlokal av massa skumma personer som ville döda oss. Ja. Eh. Fick i samma veva ett sms av Katie om att jag inte behövde ta barnen idag utan att fritzy skulle lämna dem, vilket innebar att jag kunde lägga mig och vila en timme till, hehe.
Vid elva åkte jag och Sofia in till Wood Green och shoppade lite och åt lunch på en härlig restaurang med kinesisk- och indisk buffé, vilken var supergod och rätt billig. Bra val av oss! Fick även veta att jag inte behövde hämta tjejerna heller så då gick vi i några fler affärer innan vi åkte hem. Så nu är jag hemma och har just ätit middag (omelett, vilket sög för mig som hatar ägg, men åt snällt upp allting ändå) och ska snart gå upp och lägga mig och ta det lugnt. Imorn ska jag träffa Anna och Emilia på dagen och sen antagligen gå ut med Sofia på kvällen, kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide