she wants to go to the seaside

Bloggade inte i helgen då jag var i Brighton, dels på grund av att jag inte hade något internet och dels för att jag inte ville spendera tid där för att blogga. Hade i alla fall världens härligaste helg med sofia! Brighton var verkligen världens bästa stad! Precis vid havet, hur mysig som helst, med en pir och karuseller och allt möjligt. Sen var ju vädret också på vår sida, var hur soligt och fint som helst. 
På lördag kväll gick vi ut också med killen vi bodde hos. Det slutade med att vi gick på en gayklubb som spelade hur bra musik som helst och vi hade skitroligt! Vi kom väl hem vid halv sex eller så och somnade sött. På söndagen hängde vi bara vid havet mest hela dagen ändå till vi åkte hem! Hur bra helg som helst!!!






Igår gjorde jag inte alla särskilt mycket utan tog mest igen mig från helgen. Träffade dock Sofia och Linnea på kvällen för att ha hejdå-middag typ då Linnea åker hem snart... Så himla tråkigt!!!
Idag däremot har jag haft superkul! Var med Alva hela dagen, så har varit hos henne och ätit både lunch och middag och snackat en massa och bara haft det jättetrevligt! Vi hann även med en långrunda på Tescos haha. Kom rätt nyss hem och nu ligger jag och ser på serier vilket är rätt så väldigt skönt! En bra dag och helg med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide