when we collide we come together

nu har det visst ekat tomt här ett tag igen, hehe... Varför hade jag så mycket läsare igår förresten?! Mer än vad jag haft på typ, månader... hah, aja. kul, eller något!
Gjorde inte särskilt mycket alls sen i onsdags då jag bloggade senast. Har jobbat rätt mycket, hade några avlämningar på skolan plus nästan alla hämtningar, vilket är mer än jag nånsin har hah. Sen var jag även tvugen jobba halva lördagen, så följde med tjejerna när de hade musik. På kvällen fick jag feber så stannade hemma och såg Eurovision bara, var rätt skönt ändå. Söndag var också en ligga-inne-och-se-serier-dag då jag fortfarande hade lite feber.
Igår däremot åkte jag till IKEA med Sofia och Alva! Åt köttbullar även fast jag egentligen inte riktigt gillar varma köttbullar så mycket. Råkade även hälla vinäger över allt för tog en påse av vad jag trodde var ketchup (äter ju bara ketchup till potatismos och lasange så tänkte passa på när jag hade mos), fast självklart läste jag inte på påsen innan jag hällde på det... Smakade svindåligt efter det. Men jaja, man lär av sina misstag. Köpte ett doftljus som luktar huuur gott som helst, plus en bricka att kunna ha ljus på. Och bilar och skorpor! Haha.
Idag strök jag lite och städade toan innan jag åkte in till Wood Green för att gå på Primark och köpa lite nödvändiga saker såsom tights eftersom alla mina par var trasiga. Sen dess har jag bara legat på mitt rum och sett serier, barnen har ändå kompisar här. Nu ska jag nog sova lite också, är så jäääkla trött. Heh....
 
random mobilbild som jag tog i London Eye när mamma, fia, jobi och dom var här!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide